zaterdag 1 maart 2014

Zaterdag, 22 februari

Nog enkele foto’s van de avond ervoor:





De tekening die ik van een meisje kreeg:


Na het uitgaan konden we wel een beetje slaap gebruiken. We hebben dus allemaal lang uitgeslapen. Dit deed wel deugd. Na de middag zijn we een duikje gaan nemen in het zwembad. Niet alleen onze kotgenoten gingen mee maar ook 2 meisjes, Eva en Eline, die we op de infodagen van SPS leerden kennen. Er was ook een meisje, Jane, die we eerder zagen bij de verdediging van de VLIR-beurs. We gingen dus met zijn allen naar het zwembad. We hadden het bad weer helemaal voor ons alleen. Dat was dus wel een zeer gezellige namiddag. Ik had wel nog steeds erge last van mijn muggenbeten. Eva en Eline hadden al een ander middeltje gebruikt dan wat ik hier al had geprobeerd.




Ik ben na het zwemmen dan nog achter dat product geweest maar ik kreeg niet meteen het gevoel dat dit hielp. We kochten ondertussen ook nog een paar andere dingen die we konden gebruiken voor het klaarmaken van ons eten. Een pakje boter en dergelijke moesten we ons wel dringend aanschaffen.

We hebben ook de eerste keer gewassen en dit verliep wel goed.



We spraken met dezelfde groep af om ’s avonds iets te gaan eten. Deze keer gingen we naar ’t Vat.  Het eten was ook heel lekker maar mijn voorkeur gaat toch naar de ‘Zus en Zo’ J


Ze stelden ook voor om nog ergens iets mee te gaan drinken en nog uit te gaan maar hier heb ik voor gepast. Ik keerde samen met 2 andere meisjes terug naar huis. Ik kreeg teveel last van de muggenbeten en wist niet meer wat ik ermee moest doen. Eenmaal thuisgekomen had ik nog een douche genomen. Dit deed wel even goed aan de beten maar nog geen kwartier later had ik weer enorme jeuk. De muggenbeten begonnen bovendien ook pijn te doen. Ik heb dan iets ingenomen zodat ik me wat beter zou voelen of toch beter zou slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten