maandag 24 maart 2014

Dinsdag, 11 maart

In de voormiddag zijn we naar verschillende winkels geweest waar je ook schoolspullen en knutselmateriaal kan kopen. We noteerden enkele prijzen want we zagen vlug dat de prijzen heel verschillend waren. Dus zullen we ons materiaal overal een beetje moeten gaan halen. Je kan deze winkels wel echt niet vergelijken met die van bij ons. Je hebt hier helemaal niet zoveel materiaal als bij ons. Dat was wel wat ik had gedacht. Het materiaal dat je hier koopt is in winkels waar je allerlei dingen kan kopen en waar je dan één rayon hebt met schoolmateriaal. Ik ben er wel van overtuigd dat ik met het materiaal dat ik hier vind hen al heel veel verder breng. Onderweg stopten we even omdat we al een beetje honger kregen. we kochten een broodje met kip. Het wasbeits wel pikant!
De mentor was ook dolenthousiast toen ik vertelde dat ik de klas wat wou opsmukken en bruikbaar materiaal wou kopen. Ik had met haar vrijdag afgesproken om verder dingen af te spreken en eens te overleggen.



In de namiddag werkte ik verder aan al onze knutselspullen. Er kroop heel veel tijd in. Alles eerst afmeten en met potlood schrijven en tekenen en daarna alles in stift zetten. Die avond gingen we eten met 3 studenten uit Brussel. Zij hebben 3 weken op dezelfde stageschool gestaan als wij. Zij waren wel al veel eerder begonnen als wij en dus was het vandaag hun afscheid al. Daarom gingen we samen nog iets eten in de ‘Zus en Zo’. Het was een hele leuke en gezellige avond. Jammer dat ze nu al weg zijn want het klikte wel tussen ons.




In het begin van deze week had ik het toch wel een beetje moeilijk. Ik begon thuis te missen. Gelukkig hebben we wel skype om elkaar te horen en te zien. Dit moeten we wel met een korreltje zout nemen aangezien de goede verbinding van het internet. J

En natuurlijk zijn er ook kotgenoten die er voor zorgen dat er ambiance blijft en dat je minder aan thuis denkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten