dinsdag 25 maart 2014

Maandag, 24 maart

Vandaag was het plan om toch even uit te slapen. Dit is niet zo goed gelukt. Ik was na de laatste boottocht op uitstap heel erg verbrand ondanks dat ik me goed had ingesmeerd. Door die verbrandheid verliep de nacht in stukjes en brokjes. Telkens ik wakker werd, smeerde ik me in met aftersun. Tegen de ochtend lag ik dan net weer goed. Dan heb ik nog even goed geslapen. Ik werkte dan even aan de tekst van mijn blog en probeerde enkele berichtjes van vorige week op mijn blog te plaatsen. Dit was wel even terug in het geheugen zoeken wat we allemaal deden. Ondanks het slechte internet kon ik niets posten dus moest ik er deze ochtend van profiteren om het toch te doen.
Daarna installeerde ik me om verder aan mijn verjaardagskalender te werken. Alle 12 aapjes zijn getekend en uitgeknipt. Daar ben ik echt een hele dag nog aan bezig geweest. 


Dan ruimde ik alles op en gingen we nog naar de winkel. Daarna stak ik al mijn was in de wasmachine want na zo’n trip is dat wel nodig.
We aten ’s avonds heerlijke zelfgemaakte belegde broodjes. Het smaakte echt want dit was weer al een hele tijd geleden.
Tegen 7 uur gingen er enkele naar de salsales. Ik was eerst van plan om met enkele mee te gaan kijken hoe de anderen het deden omdat ik zelf geen danstalent ben. Uiteindelijk gingen ze toch niet meekijken en besloot ik om dan mee te dansen. Het was heel leuk. We leerden de basispasjes van salsa. We leerden ook nog in een tweede helft van de les enkele passen van ‘Soek’. Het was leuk om te leren. Enkel jammer dat ik niet elke les ga kunnen gaan door het werk dat we hier hebben. Het was wel heel leuk om er kennis mee te maken en als ik tijd heb, ga ik volgende week zeker weer mee!

Tegen 9 uur 30 waren we weer thuis. Toen hebben we nog even bijgepraat en probeerde ik nog wat aan de tekst van mijn blog te werken.

3 opmerkingen:

  1. Tikkeltje jaloers als ik dit allemaal lees en zie..
    Geniet met volle teugen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Sarah,
    Ik heb vandaag het adres van jouw blog gekregen. Ziet er daar wel geweldig uit... Ik ga dit weekend wat tijd vrijmaken om al jouw ervaringen en belevenissen eens te lezen want je hebt van jouw blog wel je werk gemaakt. Dit is een ervaring die je nooit meer vergeet! Geniet met volle teugen... Groetjes, Griet en de jongens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal klaargestoomd voor deel te nemen aan een nieuw seizoen So you think you can dance, wanneer je terug in Belgiƫ bent?! :-)

    Dylan

    BeantwoordenVerwijderen