maandag 24 maart 2014

Donderdag, 13 maart


Vandaag werkte ik mijn takenbord af. We gingen daarvoor eerst nog eens naar de winkel om een paar dingen te kopen. Zo kocht ik ook een grote rol plakband. Daarmee hebben ik en Atina, een kotgenoot, mijn bord en andere kaartjes ‘gelamineerd’. Zo kregen ze toch een zekere stevigheid en is al dat werk niet voor niets geweest. 




We keken ook met heel de groep welke tripjes we nog konden maken. We gaan samen naar Isadau/Jaw-jaw van vrijdag 21 tot zondag 23 maart. Ik kijk er terug al naar uit. We gaan deze tour doen met bijna allemaal mensen die we kennen. Bijna heel ons huisje gaat mee. Eva en Eline die we al kenden gaan ook mee. Het gaat echt super worden. Het is wel een rustigere trip dan de vorige maar naar het schijnt zeker ook de moeite waard om eens te doen. We gaan wel veel verschillende dingen gaan bekijken. Maar daar zal ik later weer uitgebreid verslag van uitbrengen. J

1 opmerking:

  1. Je takenbord is prachtig! En daar dan je mooie pictogrammen bij, dit maakt het echt af.
    mama

    BeantwoordenVerwijderen