zondag 30 maart 2014

Donderdag, 27maart

Vandaag heb ik heel lang gewerkt aan het uitschrijven van de bijscholing over de wiskunde handleiding. Ik had alles zo goed mogelijk genoteerd en veel foto’s genomen. Zo ging het makkelijker om de tekst te maken. Daarna werkte ik mijn bananen af. Ik schreef alle namen erop en kleurde ze in. Daarna kleefde ik ze allemaal op een wasknijper. Dan waren ze eindelijk af. 


Deze zaken hebben wel heel de dag geduurd. De anderen waren ondertussen al gaan winkelen en sommigen gingen ook zwemmen. Ik heb toen gepast omdat ik eerst mijn werk wou afmaken. Alle info zat toen nog vers in mijn geheugen dus wou ik die dan ook allemaal neerschrijven. Toen ik dus alleen thuis was, was er goed internet. Ik heb eerst even met Glenn geskyped. Heel leuk om nog even zo te kunnen bijpraten. Daarna belde mama mij. We waren even aan het praten toen ze plots zei dat ‘familie’ ging beginnen. Ze plaatste de laptop voor de televisie en zo kon ik even meekijken. Echt grappig!



’s Avonds gingen we samen Sushi eten. Ik heb dit nog nooit gegeten dus wou ik dat wel eens proberen. Ik vond het lekker om eens te eten maar dat was het ook. Ik ga het denk ik niet vlug opnieuw kiezen.  Het was wel een gezellige boel! We maakten enkele grappige foto’s.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten