maandag 24 maart 2014

Woensdag, 12 maart

Vandaag heb ik net als de andere dagen gewerkt voor school. We moesten nog een taak van Frans afmaken. Daar heb ik lang aan gewerkt maar ik heb afgewisseld met het knutselen voor het project. Zo was het toch iets leuker. J


Als er internet was, heb ik toch even kunnen skypen en de nodige mailtjes kunnen sturen. Meer dan dit kan ik niet vertellen want het is namelijk een ‘werkweek’ dat we hebben ingelast.

’s Avonds zijn we wel gaan eten. Tjitra organiseert elke maand een etentje voor alle studenten die met SPS hier in Suriname zijn. Het was heel leuk want je leert nieuwe mensen kennen. De kans is groot dat je die mensen hier dan toch nog eens tegenkomt als je uitgaat of nog eens op trip gaat. Het eten was heel lekker. We kozen niet elk voor een gerecht maar er kwamen allemaal schotels op tafel met allerlei dingen op. Zo konden we van alles proeven. Het was echt zo lekker. De Surinaamse keuken kan me tot nu toe wel goed bekoren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten