zondag 30 maart 2014

Dinsdag, 25 maart

Vandaag heb ik al mijn aapjes ingekleurd. Ze zijn eindelijk afgeraakt en het geeft wel een leuk gevoel als het er goed uit ziet. Ik ben dan ook begonnen aan de bananen. Hier moeten alle namen van de kinderen op komen. De bananen worden dan op een wasknijper geplakt. Zo kunnen de namen bij de juiste maand gehangen worden. 






Ik ben begonnen met alle bananen eerst te tekenen. Als dit af was, had ik even geen zin meer om aan deze apen te werken en begon ik alles op mijn blog te zetten van de voorbije twee weken. Ook een heel werk! De tekst had ik al voor een groot deel gemaakt maar dan moet je nog aanvullen, foto’s zoeken en bijzetten. Je moet dan ook nog veel geduld hebben met het internet maar uiteindelijk is alles er goed op geraakt. Ik vond het heel leuk dat alles er goed uitzag en dat ik eindelijk alles terug had kunnen aanvullen. Het is dan ook super leuk als je ziet dat er verschillende mensen je blog lezen en steeds fijne reacties plaatsen. Dit doet zo een deugd! Dus hopelijk lezen jullie dit nu ook ;)

Als ik klaar was met alles op mijn blog te zetten, ging ik samen met Kim naar de winkel. We kochten alle ingrediƫnten om spaghetti te maken. Als we bezig waren, merkte ik dat we echt een grote kom hadden gemaakt. Maar dit was niet erg want het viel bij iedereen goed in de smaak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten