dinsdag 11 maart 2014

Donderdag, 6 maart

De laatste dag van de week. Eigenlijk was ik al erg moe van deze week. Steeds om 6 uur opstaan. In de namiddag en avond alles nog voorbereiden en maken en ’s nachts niet veel kunnen slapen van de warmte en jeuk… Maar dat neem ik er gerust allemaal bij want ik vind het echt leuk hier!
Ik had vandaag een les rekenen en taal. Beide zijn goed verlopen. Ik kreeg ook heel goede feedback van mijn leerkracht. Het is ook leuk om te zien dat de kinderen het ook echt plezant vinden. Dit geeft zo een goed gevoel!
Ik begin ook een band te krijgen met ze. Vandaag hebben we verschillende spelletjes gespeeld op de speelplaats. Ineens stonden er wel 3 à 4 kinderen rond mij om samen te spelen. Zo een fijn gevoel. Na school moeten de leerlingen nog even in de klas blijven tot ze daar worden opgehaald. Er waren verschillende meisjes bij mij gekomen om een beetje te vertellen. Ze wouden dan ook vlechtjes maken in mijn haar. Ze mochten dit van mij wel doen. Jammer dat ik geen rekkertjes meehad. Maar het was wel heel leuk.
Na de middag gingen Kim en ik nog naar de winkel want wij gingen ’s avonds koken. Want vrijdag moeten we niet naar school dus hadden we tijd om eten te maken. In de namiddag hebben we dus even gerust en bijgepraat. Daarna begonnen we met het maken van het eten. We maakten spinaziepuree met fish sticks. Het viel goed in de smaak van de kotgenoten.

’s Avonds las ik nog een beetje in een boek en ging dan op tijd naar mijn bed want ik was moe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten