zaterdag 1 maart 2014

Wist je dat..

Als het ’s avonds begint te schemeren en donker is, ga je best niet meer weg met de fiets. Je belt dus beter met de taxi. Als je belt, moet je steeds naar de nummer en de kleur vragen. Anders kan om het even welke taxi je komen oppikken.

Als het verkeerslicht op rood staat, telt het verkeerslicht af. Zo weet je wanneer het weer groen wordt. Maar als het groen licht is, telt het niet af tot het rood wordt.


Als je een cadeautje krijgt, mag je dit niet meteen openmaken.

Ik vind het ook super leuk als mensen reageren op de blog of mij een mailtje sturen. Dank je wel dat jullie mij zo volgen!! J

2 opmerkingen:

  1. Dag Sarah
    Eindelijk de tijd gevonden om uitgebreid je blog te lezen en te bekijken; zo te zien hebben jullie al veel gezien en gedaan. Leuk dat je ook al zoveel bent kunnen gaan observeren.
    Wat je allergische reactie betreft, hopelijk gaat het snel beter. Meestal steken de muggen bij valavond. Probeer je op die momenten zoveel mogelijk te bedekken (losse lange broek en losse bloes met lange mouwen). Dat is mijn manier om eraan te ontsnappen. Gelukkig is Paramaribo geen malariagebied. Dat is wel het geval als jullie het binnenland intrekken, maar daar zal Tjitra jullie nog wel over informeren.
    Wat je blog betreft, dit is zeker oké hoor. Wat mij betreft, hoef je het niet zo uitgebreid te doen... Al is het altijd leuk natuurlijk voor de thuisblijvers om alles te lezen... Je beslist zelf hoeveel je wil delen.
    Ik wens je veel succes verder en kijk uit naar het vervolg...
    Vriendelijke groeten
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's Sarah!
    Dat ziet er pas een authentieke carnaval uit!
    Hou je goed en verzorg je goed.
    mvg
    Antoine L

    BeantwoordenVerwijderen