zaterdag 1 maart 2014

Dinsdag, 25 februari

Vandaag was er geen school. Dat was wel goed want dan kon ik nog een dagje uitrusten. Ik had mijn rust echt nodig en heb weer heel veel geslapen.
Normaal zouden we een trip gemaakt hebben en ik vond het echt zo jammer dat deze niet is kunnen doorgaan. Gelukkig wordt deze nog regelmatig georganiseerd en kunnen we deze nog eens mee doen op een andere keer. Ik ga er nu nog niets over vertellen.
Na de middag heb ik nog eens gewassen zodat we weer frisse handdoeken hadden.
Daarna was ik weer even op mijn bed gaan liggen en was binnen de kortste tijd weer in slaap gevallen. Mijn kotgenoten zijn mij wakker komen maken voor het eten. Toen begon ik me echt beter te voelen.

Kim was in de namiddag gaan zwemmen samen met Eline en Eva. Ze hadden gevraagd dat we nog even bij hen kwamen. Ik voelde me toch al een beetje beter dus zijn we nog even iets gaan drinken maar echt niet lang want ik voelde me al weer moe worden en de dag nadien moesten we terug naar school. Het was wel heel gezellig daar bij hen. We hebben een beetje kunnen bijpraten en iets gegeten en gedronken. Moeten we meer doen! J


Geen opmerkingen:

Een reactie posten