vrijdag 4 april 2014

Zondag, 30 maart


Vandaag heb ik terug voor school gewerkt. De verschillende lessen gemaakt. Kort na de middag gingen we een kijkje nemen in de Palmentuin. Daar was er een cultuurfestival. Er was niet zo heel veel volk in de Palmentuin maar het was er wel heel gezellig. Er waren veel verschillende kraampjes waar je allerlei leuke souvenirs kon kopen. Ik kocht al een armbandje en een paar oorbellen. De meesten kochten wel iets. Er was wel van elke cultuur iets terug te vinden. Er waren ook veel verschillende klederdrachten. Zo kon je de verschillende invloeden wel goed herkennen. Er traden op verschillende plaatsen muziekgroepjes op. Dit zorgde voor een leuke sfeer. 








We bleven nog even rondlopen en dachten dan dat we van hier niet ver moesten stappen om in  ‘t Vat te gaan eten. We hadden thuis ook niets voorzien dus kwam dat goed uit. We gingen te voet en aten iets kleins. Rond 20 uur waren we al terug thuis. Ik werkte nog alles af voor school en zette alles klaar voor de dag nadien. Ik moet een turnles geven en ik had voorzien om na school de klas al een beetje aan te kleden. Als alles klaar was, ging ik op tijd gaan slapen.

1 opmerking:

  1. Zalig. Cultuurfestivals ginder en bij ons zijn er enkel boze religies wanneer we onze tradities uitvoeren. Tijd om te verhuizen :-)

    Dylan

    BeantwoordenVerwijderen