donderdag 24 april 2014

Donderdag, 17 april


Vandaag heb ik niet zo heel veel gedaan. Normaal gingen we zwemmen maar toen begon het ineens te regenen en daarna had ik niet zoveel fut meer. Ik heb heel het bundeltje met mijn opdrachten voor school nog eens doorgenomen en een to-do-lijst gemaakt. Ik moet nog heel wat dingen doen. Dus de komende vrije momentjes zal ik toch de moed moeten bij elkaar rapen om hier aan te werken want eenmaal ik thuis ben zal ik graag ook wel wat andere dingen doen. Dus wil ik toch hier al zoveel mogelijk van mijn werk doen. We gingen vandaag ook meer weten over het weeshuis. Dat gaat jammer genoeg niet kunnen doorgaan omdat we enkel kunnen gaan als wij onze trip naar Raleighvallen al hebben gepland. Dus is het nu nog even vakantie voor mij. Nog een paar dingen bezichtigen en tussendoor werken voor school. Zo heb ik ook nog een 2- daagse gepland om naar Galibi te gaan. Daar kan je vooral schilpadden zien. Er zijn dus nog een paar leuke vooruitzichten. Ik voelde mij vandaag eigenlijk ook echt niet lekker. Ik heb dus iets ingenomen en dan ging het wel beter. Ik ben ’s avonds nog mee geweest naar de Havana. Het was een leuke avond. Maar ik was blij als ik in mijn bedje lag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten