vrijdag 4 april 2014

Maandag, 31 maart


We vertrokken met de fiets naar school maar we waren nog niet ver als het al begon te regenen. We belden een taxi. Hij bleef lang weg. Hij stond in de file. We besloten om de school te verwittigen dat we iets later gingen zijn. We waren uiteindelijk maar een beetje te laat. We vroegen dat de taxi ons dan een mooie prijs kon maken ter compensatie van het lange wachten. We hebben uiteindelijk de rit gratis gekregen. Als ik dan in de klas kwam, waren de kinderen dolenthousiast. We gingen naar het sportplein. Ik zorgde voor een leuke gymles. Ik wisselde iets intensievere spelletjes of met een beetje rustiger activiteiten want het was van ’s morgens vroeg al heel warm om zo te sporten. De kinderen hebben zich goed geamuseerd. Er waren ook nieuwe spelletjes bij en die vonden ze meestal het leukst. 







Daarna was het al tijd voor de pauze. Daarna gaf ik een leesles. Deze verliep weer goed. Na schooltijd ben ik nog in de klas gebleven. Ik ging de klas beginnen aankleden. Ik maakte een verjaardagsboom. 



Kim was in mijn klas komen verbeteren en daarna aan haar lessen beginnen werken voor de dag nadien. Ik schilderde ondertussen goed verder. Er kwam plots een man bij ons binnen en hij begon te praten en veel te vertellen. Het was een heel godsdienstige man. Hij heeft zeker een uur met Kim zitten praten en bidden. Het was echt raar om alles te horen. 


De verf was vlug droog dus kon ik de aapjes er ook meteen opplakken. Dan hing ik er nog de bananen in en dan was het af. Ik ben best fier op het resultaat. 




Het was ondertussen al bijna 17 uur. We keerden met de taxi terug naar huis. Ik was heel moe als ik thuis kwam. Dan moest ik nog aan mijn lessen beginnen voor de dag nadien. Ik ben nog een paar dingen gaan afprinten en kopiƫren. Als ik alles nog eens had nagekeken en klaargezet, ging ik slapen.

1 opmerking:

  1. Waauw die boom is echt een leuk idee en goed gelukt! Dat heb je weer goed gedaan :).

    Groetjes
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen