donderdag 24 april 2014

Maandag, 21 april


Ik ben begonnen met het schrijven van mijn blog van de voorbije dagen. Tegen de middag gingen we naar de Palmentuin om met de frisbee te spelen. Als we aankwamen, zagen we daar 2 kindjes. Die begonnen vlug met ons te spelen. Zij hadden een bal mee dus speelden we samen. 



Daarna gingen we door naar de waterkant. Daar gingen we iets lekkers drinken. Ik nam een markousasap. 




Daarna keerden we terug naar huis en ging ik nog even verder werken voor school. ’s Avonds aten we kip in een lekkere Provençaalse saus. Daarna aten we als dessert nog popcorn. Het was heel leuk om samen rond die pot te zitten, te eten en te babbelen. Ik maakte mijn zak nog klaar om morgen op trip te gaan en kroop dan vlug mijn bed in want we moeten vroeg opstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten