donderdag 24 april 2014

Zondag, 20 april

Vandaag heb ik weer een beetje langer geslapen. Dan ben ik beginnen te werken voor school. Ik heb mijn logboek wat verder vorm gegeven. Dan zijn we aan onze poster beginnen te werken. Gelukkig hadden we een huisgenoot die ons daar een beetje kon bij helpen. Daarna zocht ik hoe ik de poster moest omzetten in PDF A1 formaat. Als dat was gelukt, konden we hem nog tijdig doorsturen naar onze docent. Rond 16 uur 30 gingen we samen naar de Burger King. 




Daar aten we een klein hapje om van daar naar de basiliek te gaan. Daar was er een paasconcert. Heel leuk om te horen en te zien. Er was een koor en een balletgroep die het prachtig deden. 








’s Avonds deden we niets speciaals meer. We hebben nog wat nagepraat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten