dinsdag 15 april 2014

Maandag, 14 april

Vorige week had ik een berichtje gekregen van mijn mentor in de Petuniaschool om te zeggen dat ze me maandag tegen 9 uur verwachtte op school. Ik zei dat het ok was. Ik was wel benieuwd waarvoor ik moest gaan. Ze hadden gezegd dat ze me nog wouden bedanken. We namen de taxi naar school want het was al heel de nacht en ochtend aan het regenen. Als ik op school aankwam, stond de klas me op te wachten met bloemen en een leuke tas. Ik kreeg ook veel knuffels van de kinderen. Het was zo een leuk weerzien! Ik was er echt van ontroerd. 



Het was vandaag ook een speciale dag op school want er was een feestje omdat de vakantie begon. Iedereen kwam in zijn gewone kleren naar school. Iedereen had van thuis eten mee. Ouders hadden allerlei dingen gemaakt voor de klas. Er werd een hele voormiddag gegeten en gedronken. Er werd eten uitgedeeld. Het was een heel feest. We speelden ook nog enkele spelletjes en maakten plezier. Tegen 12 uur begonnen we alles op te ruimen zodat we de klas mooi konden achterlaten voor de vakantie.



























Ik kreeg nog dikke knuffels van de kinderen en de leerkracht. Ze gaf haar adres nog zodat we misschien zo nog contact kunnen blijven houden. Ik ben dit wel van plan. Lijkt me echt leuk!

We namen dan een taxi naar de bank want Kim had een probleem met haar bankkaart. Dit zou nu hopelijk opgelost zijn. We liepen ook nog even langs de souvenirwinkel om enkele kaartjes en andere spulletjes te kopen. Dan namen we een taxi naar de supermarkt. Daar gingen we heel wat halen want onze frigo was leeg. Als we toekwamen, hadden we alles weggezet en zijn we even gaan zitten. Ik had nog veel eten meegekregen van op school en deelde het hier uit. Toen heb ik nog wat op internet geweest en geskyped met Glenn. Leuk om nog even bij te praten na elkaar even niet te horen. Ik begon dan ook mijn kaartjes te schrijven. ’s Avonds at ik de restjes op die ik nog had van op school. Dan heb ik me nog een beetje op mijn gemakje bezig gehouden en al eens gekeken naar mijn blog. Veel werk om zo een hele week nog uit te schrijven. Ik werkte in mijn bed nog even verder en ging dan slapen.

1 opmerking:

  1. Amai, leuke afsluiter van de stage he zeg! Eten, drinken, cadeautjes, knuffels! ;D
    Dat kom je hier niet vaak tegen!

    Je ziet er gelukkig uit, dat doet me deugd ;)
    Ze gaan u daar missen! Maar toch ben ik al (lang) stiekem aan het aftellen, want wij missen u ook! ;)

    Dikke kus
    Glenn

    BeantwoordenVerwijderen