dinsdag 15 april 2014

Zaterdag, 5 april

Vandaag gingen we naar de centrale markt. Daar kochten enkele huisgenoten lekker fruit voor hun ouders die op bezoek komen. Na de centrale markt gingen we nog enkele winkels doen. Zo ging ik al eens langs de souvenirwinkel. Daar zag ik al veel leuke spulletjes. Het gaat moeilijk worden om voor iedereen een leuk aandenken te vinden maar dit komt zeker in orde! Ik kocht ook nog een bloesje voor mij met “I <3 SU op”. Ik kocht ook nog een sjaal en een truitje. Na het winkelen wouden sommigen terug naar huis. Ik ging samen met Sophie nog even verder. Zij kocht nog wat kledij. Ik ging samen met haar op zoek naar een hangmat. We vonden er een prachtige. Deze moet een plaatsje krijgen in de tuin. Daar kan ik dan heerlijk in hangen en als ik thuis ben terugdenken aan de heerlijke tijd die ik hier al heb gehad en nog zal hebben.



Als ik samen met Sophie terugkeerde, begon het plots heel hard te regenen. We zijn even gaan schuilen. Dan dachten we om toch maar door te rijden. Toen we thuis aankwamen, deed ik mijn natte kleren meteen uit en ging me iets droog aandoen. Toen was het tijd om even iets te eten. Daarna ging ik douchen. In de namiddag ging ik wat rusten in de hangmat maar nam er ook een boek bij. Even lekker ontspannen. ’s Avonds aten we een lekkere koude pasta. We gingen daarna nog naar de film. We kozen voor de film ‘Noah’. Als we thuis kwamen, zocht ik mijn bed op. Ik zette mijn wekker op tijd om de laatste spullen de volgende ochtend nog in te pakken.

1 opmerking:

  1. Toepasselijke filmkeuze bij de recente gebeurtenis! Mocht een plaatselijke stortbui daar uit de hand lopen kan jij tenminste toch al een ark bouwen ;)

    Dylan

    BeantwoordenVerwijderen