dinsdag 15 april 2014

Vrijdag, 4 april

Vandaag heb ik lang uitgeslapen nadat we waren weggeweest. Het deed deugd. Ik nam dan maar meteen een stevig ontbijt en middagmaal te samen. Daarna ging ik samen met Kim nog om water voor de laatste dagen in de hoofdstad. We brachten dit naar huis en gingen dan terug naar de winkel achter de spulletjes die we konden gebruiken voor het binnenland. We gingen naar Beyruth Bazar en de Kirpanlani. Daar konden we alles wel vinden. Als we thuis kwamen, ging ik even skypen want ik wist niet of we internet zouden hebben in Brokopondo. We hadden ook even al onze spulletjes uitgestald om er een foto van te maken. Ze zullen hier wel blij mee zijn. We gaan al deze spullen ook proberen te gebruiken in de naschoolse opvang. Zo weten ze ook wat ze met welk materiaal allemaal kunnen doen.



’s Avonds maakte ik mijn valies klaar.  Plots riep Tjitra ons. Ze vertelde dat ze mee zou gaan naar het binnenland en dat we dus met haar zouden kunnen meerijden. Dat klonk goed. Maar dan zouden we zondagochtend vertrekken in plaats van zaterdagochtend. Geen probleem voor ons. We hadden dus nog een dagje als ontspanning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten