dinsdag 15 april 2014

Zondag, 13 april


We konden vandaag wel een beetje uitslapen. We moesten wel tegen 9uur30 bij het schoolhoofd zijn om onze papieren te laten invullen. Ze was tevreden over ons. We hebben nog even gepraat en keerden dan terug naar het logeergebouw. Op weg naar daar maakten we nog enkele foto’s van de omgeving. We gingen ook nog eens tot aan het strand om een beetje water en zand van Brokopondo mee te nemen. 





















Als we terug kwamen, maakten we verder onze valies en aten nog iets kleins. Na de middag vertrokken we terug naar de stad. Het was niet zo mooi weer. Het heeft heel de terugweg geregend. Ik kan het verblijf niet anders samenvatten als de woorden die boven de de deur van ons verblijf stonden.



Als we aankwamen, waren enkelen van ons huisje hier. De anderen waren weg met hun ouders. Het was wel een leuk weerzien na een weekje hen niet meer te horen. Ik heb niet veel meer gedaan. Ik heb nog mijn foto’s op mijn computer gezet en voor de rest niets speciaal meer. We bestelden een pizza en aten die gezellig samen op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten