donderdag 13 februari 2014

Nog 2 dagen..


Zaterdag is het zo ver. Dan vertrek ik naar Suriname! Ik heb er zo lang naar toegeleefd. Alles en iedereen hier achterlaten zal toch wel zwaar vallen. Gelukkig zijn er al tal van middelen om met iedereen over heel de wereld contact te houden, dus ook met het thuisfront. Zo installeerden we skype. Ondertussen kan ik hier al vlot mee aan de slag.

Mijn vrienden zorgden er voor dat ik met heel veel leuke herinneringen kan vertrekken. Het is natuurlijk heel fijn dat mijn ouders, familie, vrienden, … volledig achter mij staan en mij in alles steunen.




Dit deed mijn stageschool in Galmaarden ook. Deze mensen wil ik ook nog eens heel hard bedanken. De ouderraad zet om de twee jaar een actie op poten waarbij de opbrengst naar een goed doel gaat. Dit jaar wouden ze dit doen om mijn project te steunen. Dit vond ik natuurlijk super! Het was dan ook een groot succes! We hebben samen een mooi bedrag bij elkaar gekregen dat ik nu kan meenemen om de projecten die ik daar zal opstarten te kunnen financieren.

We kwamen zelfs in de krant!




De valiezen staan hier al klaar. Ik heb al verschillende lijstjes gemaakt zodat ik zeker niets zou vergeten! De zenuwen beginnen nu echt wel op te laaien. Het grote avontuur staat nu echt voor de deur. Er spoken heel wat vragen door mijn hoofd. Heb ik alles mee? Zijn al mijn papieren toch in orde? Ben ik niets vergeten? Hoe zou het daar zijn? Hoe gaat de stage verlopen?


Ik zal jullie dit zo vlug mogelijk vertellen!

1 opmerking: