vrijdag 2 mei 2014

Zondag 27 april tot vrijdag 2 mei


Zondagochtend zijn we met heel de groep gaan ontbijten. Het was eigenlijk al eerder middag maar het heeft toch gesmaakt. Met dit ontbijt namen we afscheid van Eva en Eline. De rest van de week heb ik het rustig aan gedaan. Ik heb gewerkt voor school en soms eens een filmpje gekeken als ontspanning. Dinsdagavond ben ik met Atina gaan eten in Zus en Zo. Het was al even geleden en het heeft ons gesmaakt. Woensdag ben ik nog eens langs de souvenirwinkel geweest en heb ik nog een paar spulletjes gekocht. Voor de rest was het niet zo een speciale week. Zaterdag vertrek ik voor 2 dagen naar Galibi. Daar gaan we zien hoe zeeschildpadden zich voortplanten. Ik kijk er hard naar uit! Het zal mijn laatste tripje zijn. Vandaag dus mijn spulletjes pakken want morgenvroeg moeten we op tijd klaar staan om te vertrekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten