vrijdag 2 mei 2014

Vrijdag, 25 april


Ik was vroeg wakker. Ik ben dan maar aan mijn observatieverslagen begonnen. Af en toe was er eens tijd voor ontspanning. Ik ging naar de winkel voor het avondeten. Pasta met pesto en groentjes. Als we van de winkel terug kwamen, kwamen we een hele stoet verklede mensen tegen. Het was de vierdaagse loop. Dit wordt elk jaar georganiseerd. Oorspronkelijk is dit een traditie van de Creolen. Nu is het al meer ingeburgerd en doen er heel veel mensen en organisaties mee. De organisaties gaan zich dan in een thema verkleden. Op het einde van de 4 dagen worden er prijzen uitgereikt. We bleven even kijken en reden dan naar huis. Als we thuis aankwamen, vertelden we dit aan de anderen. We namen meteen onze fiets en gingen naar het Kerkplein want daar zouden ze allemaal aankomen. Eerst kwamen alle kindjes aan. Daarna de volwassenen. Het was een leuke bedoening met veel muziek en dans en er werd veel gelachen. 











We waren maar rond 20uur30 terug thuis en begonnen dan nog de pasta klaar te maken. Het smaakte. Daarna keek in nog een filmpje en kroop mijn bed in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten